Tuesday, May 02, 2006

Happy May 1st

Happy May day everyone, sorry about the major lack of postage of late. This is starting to be a blurb rather than a blog, i.e. once in a while I blurb incoherently for a while before retreating to Japanese studies, article reading and packing panic again.

The meeting at school went well, as they always do. I always panic yet so far I always come out afterwards with a wide smile on my face and renewed fervour for my studies. Think I've been really lucky with my head supervisor, methodical, precise, appropriately demanding yet extremely affable,positive and extremely encouraging :-D A far cry from the near total lack of supervision I got last year, an education in itself however not an experience I was longing to repeat...

4 Comments:

At 5:36 am, Anonymous Anonymous said...

Halló =)

 
At 11:20 pm, Blogger Svava said...

Ah, en þegar þú tekur þig á honey, þá kemur líka alltaf hellingur. Mundu bara að ég er fótbrotin, mér leiðist og ég vil fullt af efni :-)

 
At 9:15 pm, Anonymous Anonymous said...

Blessuð Gunnella,

við vorum saman í saumó með stelpum að norðan...Svava, Inga Lára, Anna Kapitola, Sæja, Sóley og fl...búin að tengja nafnið mitt við hópinn?? Geggjuð síða hjá þér skvís. Ég er að fara til Newcastle í enskuskóla og var að velta því fyrir mér hvort þú lumaðir á einhverjum góðum ráðum og kannski slóðum á leigumiðlanir?? Ég fer ein en svo ætlar familían að koma í nokkrar vikur.

kveðja Sara

 
At 8:08 pm, Anonymous Anonymous said...

Sæl Gunnella,
Nú er gullna vikan að líða hérna í Japan og byrjað að hitna. Ég komst í samband við nokkra íslendinga í Fukuoka og er með heimasíður hjá íslendingafélaginu og nemum í tokyo. ég sendi það á þig via Valkyrjurnar;) Madane! Inga

 

Post a Comment

<< Home